Nowości technologiczne!

Noclegi w centrum Krakowa

Razem ze znajomymi zdecydowaliśmy się na wyjazd na festiwal popkultury, organizowany w krakowskiej hali Expo. Wszyscy interesujemy się fantastyką, filmami, czytamy dużo książek, dlatego też takie wydarzenie bardzo nas interesowało. Jako studenci nie chcieliśmy jednak przepłacać za nocleg.

Noclegi blisko hali Expo

noclegi galicyjska 9 kraków expoNie mieliśmy także własnego transportu, tylko jechaliśmy pociągiem. Chcieliśmy mieć nocleg blisko hali targowej, by nie musieć daleko dojeżdżać. Dlatego też zainteresowały nas noclegi galicyjska 9 kraków expo. Hostel jaki znaleźliśmy miał korzystne ceny, biorąc pod uwagę jego położenie. Mieli także wolne terminy co nas bardzo ucieszyło. Od razu zarezerwowaliśmy noclegi, tak by mieć pewne, zaklepane miejsce. Festiwal popkultury odbywał się w sierpniu. Mieliśmy ciepłą i słoneczną pogodę na wyjazd. Po tym jak nasz pociąg dotarł do Krakowa od razu udaliśmy się do hostelu zostawić swoje rzeczy, a potem poszliśmy na mały spacer, żeby zobaczyć gdzie konkretnie znajduje się hala Expo i ile czasu zejdzie nam na dojście do niej. Potem poszliśmy do baru na obiad zjeść zapiekanki lub hamburgery, a następnie wróciliśmy do hostelu. Piętrowe łóżka były hitem i każdy chciał spać na górze, w końcu musieliśmy losować kto będzie gdzie spał. Pokoje były schludne i czyste, a w łazience był duży prysznic. Najważniejsze jednak było to, że do hali Expo moglismy szybko dojść na piechotę. Nie trzeba było sprawdzać lokalnego rozkładu jazdy komunikacji miejskiej ani brać taksówek.

Wyjazd do Krakowa bardzo się udał i wszyscy byli zadowoleni. Na festiwalu poznaliśmy wielu ciekawych ludzi, a także kupiliśmy różne pamiątki i wiele książek. Na pewno w przyszłym roku też będziemy tu chcieli przyjechać, a teraz przynajmniej mamy sprawdzoną miejscówkę noclegową w atrakcyjnej cenie.