Nowości technologiczne!

Niezapomniany rejs w Chorwacji

Często wspomnieniami wracam do czasów dzieciństwa kiedy to we wakacje rodzice zabrali nas na wczasy za granicą. Była to dla nas bardzo ekscytująca wyprawa i nie mogliśmy doczekać się tego wyjazdu. Rodzice zabierali nas do nadmorskiej chorwackiej miejscowości.

Rejs po Adriatyku

rejs po adriatyku chorwacjaChorwacja to piękny kraj o zróżnicowanym krajobrazie. Gdy przekroczyliśmy granicę autem i zmierzaliśmy w kierunku morza adriatyckiego byliśmy niesamowicie podekscytowani. Okazało się bowiem, że dopiero po przekroczeniu pasm górskich naszym oczom ukazała się piękna błękitna woda. Gorący klimat, z lewej strony wielkie szczyty górskie, a po prawej piękne i zachęcające do kąpieli morze. Z radości nie mogliśmy wysiedzieć w aucie. Wszyscy niecierpliwie czekaliśmy na to aby iść w końcu na plażę i wejść do błękitnej wody. Jednak rodzice szykowali nam jeszcze kilka atrakcji podczas wyjazdu w tym rejs po adriatyku chorwacja to piękny kraj, który ma wiele do zaoferowania. Jednak z rodzeństwem najbardziej czekaliśmy na rejs. Rejs miał trwać cały dzień, mieliśmy dostać posiłek od marynarzy oraz istniała szansa na to, że zobaczymy delfiny. Byliśmy bardzo podekscytowani i mogliśmy podziwiać piękne widoki. Widzieliśmy zarówno skaliste góry jak i piękne błękitne morze. Rejs był fascynujący i pełen wrażeń, udało nam się zobaczyć również delifiny, na co tak bardzo czekaliśmy. Sama podróż była niesamowitą przygodą. Mój brat długo po tej wyprawie bawił się w marynarza i wypływał na szerokie morza w poszukiwaniu delfinów i skarbów. Zresztą sama lubiłam czasem bawić się z nim w wyprawę morską.

Rejs po chorwackim morzu do tej pory wspominam jako jedno z najlepszych doświadczeń w moim życiu. Kiedyś gdy uda mi się wyjechać jeszcze raz do Chorwacji chciałabym wyruszyć jeszcze raz w morze i poczuć się jak dziewczynka sprzed kilkunastu lat.